Monday, June 1, 2009

back to me...



Ahhhh imi place la shooping...sunt inebunit dupa Macys...cea mai mare relaxare.Imi plac reducerile.Cred ca ma relaxeaza cel mai tare...Apoi un film.E incredibil cum filmele ma duc in alta parte,ma pun pe ganduri,imi dau energie,ma inspira,lucreaza la subastantele alea din creier,imi dau pofta de viata.Imi place cand ma uit la filme turnate in L.A. si recunosc autostrazile sau llocurile din oras.Imi place pe net,imi place sa scriu,chiar daca nu pun semnele de punctuatie cum trebuie sau nu scriu corect gramatical...Imi place David Garret,Kings of Leon...mai ales in masina mea cand termin treaba si ma plimb pe Ventura...e asa linistit aici,nu m-am certat niciodata in trafic,nici nu stiu cum imi suna claxonul...Imi place mixul asta de mancaruri...Panda,mancare chinezeasca,orange chicken,noodles,cheese rankoons,mandarin chicken...cu chilli sauce...El pollo loco,mexicana,pollo asado...avocado e demential,burrito...Jack in the box si McDonalds si Burger King si Inn and Out si the habbit...cateodata,burgeri si cartofi prajiti...cam asta manac la munca si tamales de la castco...si pizza de la Dominos...Imi place sa dorm mult si sa joc tenis...Imi place cand vine vara si cobor la piscina...imi place viata mea,nu mint...lipsesc prietenii mei din Romania si obiceiurile,e adevarat...
N-aveam ce face ,ma gandeam la weekend si la ce camasi mi-am cumparat si care ma fac sa ma duc mai cu pofta la munca...m-am gandit sa mai scriu,sa mai vada si ai mei ce fac...nu mai vreau sa scriu ce-mi lipseste si ce as vrea de la iubita mea...
A si incep sa-mi planific sa vin in Romania la anu...va zic de acum ca nimeni n-o sa stie...o sa va treziti cu mine la usi si n-o sa ma supar daca n-o sa fiti surprinsi...chiar daca nu o sa am greencard imi trebuie o vacanta...si mi-e dor de Crangasi...imi fac vacanta in Crangasi...nu in Hawaii,nu in New York...in Crangasi frate...
Pana atunci o astept pe Andra sa ia viza...iti tin pumnii...te duc peste tot,chiar si pe unde n-am fost nici eu...de abia astept iubirea mea sa vii aici...nici nu stii...nu mai am rabdare...am nevoie de tine aici...noapte buna!

12 comments:

Littledarling said...

vorbim pe 9 ;)hahaha

Anonymous said...

You look great!!! Keep your feet in the earth and keep being loving.

Bella

Anonymous said...

in sfarsit o nota de pozitivitate...nu e totul negru si sumbru...mai este si verde pe acolo :P

F.

Jean... said...

hai pisi tre sa vii...sa fie mai verde

Anca said...

Bravo Ionut,

Ma bucur ca esti optimist si ai incredere in tine!
Mult succes Andreei la viza si calatorie frumoasa daca va fi ok !

Va pup,
Anca

Anonymous said...

hai janeee te astaptam de cind ai plecat,si mergem la tara sa facem un gratar, o baie la Monteoru si ii luam si pe Dan si Tibi .Am acolo o colectie de vara supeer
pupici

Jean... said...

hahah...imi amintesc...venisem cu un peugeot mic si cu 3 bicle deasupra mai mari ca masina...

Jean... said...

mai trebuie si optimist..te pup si eu

Anonymous said...

Ah ce dor mi s-a facut de toate astea. As vrea sa mananc un mexican bun (sau o mexicanca, depinde ce e prin zona :-)). De-abia asteptam sa ne vedem la anul.

Gabi si Cristina

Jean... said...

ahhh Gabi de abia am mancat niste KFC...mmm de la mama lui...ma duc sa ma uit la niste hokey acum...hahhaah...v-am pupat

Anonymous said...

Vezi!ce spuneam eu de filmele alea,prea multa actiune(dar si mie imi plac,ale naibi)
Cat priveste mancarea,deabea astept sa ma duci pe la toate astea sa le gust si eu.
Vio

Jean... said...

si eu de abia astept sa te duc...peste tot