Wednesday, June 10, 2009




Andra iti promit ca te aduc aici...si stii ca atunci cand imi pun ceva in minte rezolv...nu ma las pana nu te am langa mine...te iubesc mult de tot...nici nu stii cat te asteptam in lumea asta rece inca...cat te-as fii rasfatat..cat imi e de dor de tine...tu ma intelegi,ma asculti...esti sora mea...imi stii trecutul,ma protejezi si stii ce e bine pt mine...imi pare rau daca eu am fost motivul pt care nu ai luat viza si iau toata responsabilitatea asta asupra mea...eu te aduc aici...stiu cum e sa-ti doresti...sa nu mai plangi...rezolv eu cumva.

8 comments:

Littledarling said...

Pisiii...esti un scump de frate si ma emotionezi cu fieare cuvant..sunt sigura ca va fi bine candva, imi pare rau ca ti-ai facut sperante..dar o sa avem ocazia sa facem toate lucrurile pe care mi le spuneai, nu mai fi trist..ca eu sunt cu tine oriunde as fi :*

Jean... said...

mi-e dor de voi ma pisi...mi-e dor si de mine

Anonymous said...

Suntem mai aproape ca niciodata ,atit ce nu putem sa ne atingem , dar fata de altii care sunt aproape si se simt departe ,este o Mare diferenta.Asa ca trebuie sa trecem si prin astea altfel nu stim sa ne pretuim unii pe altii .pupici

Anonymous said...

Dragilor, va garantez ca in 6-12 luni nu o sa mai fie vize pentru State. E mare presiunea pe ei de la EU sa le scoata pentru toti membrii. Cand se scot, venim si noi cu Andreea :-)

Gabi si Cristina

Jean... said...

De abia astept sa veniti...si pot venii si eu fara probleme...va pup

Anonymous said...

I wish you guys the best, hope you meet soon.

Bella

Jean... said...

whatever ...nici nu m-ai intalnit pe mine...ce copila tre sa fii

Anca said...

Venim si noi tot atunci odata cu Andreea, cu Gabi si Cristinasi cu cine o mai fi! Nu de alta dar tre sa ne ajute si pe noi cineva cu fetele ... la atata drum! Glumeam!.. Abia asteptam sa venim, probabil ca la anu' mai ales daca e asa cum zice Gabi si se scot vizele!