Sunday, June 7, 2009

Then and now...

Am avut dreptate..unele lucruri nu vor sa se schimbe...las pozele sa vorbeasca mai mult decat urmatoarele comentarii banale...

mergem inainte...





fooooooarte confortabil...





prima si ultima mea coronita...da uite mama unde am ajuns...n-am intrat nici la economie dar nu te fac de ras nici asa...hahah





de mic aveam vicii din astea...fumam,stateam dezbracat prin casa...




no comment...





ceva mai multe haine...ca statura aproape a ramas la fel.




freza e putin schimbata...locatia e diferita...apele nu sunt aceleasi...nasul tot mare a ramas...si mult mai mult par...pe fata!


7 comments:

Anonymous said...

Jean:

Now seeing your childhood pictures I understand better why you are so beautiful, why you love yourself so much. I can see how happy you were and how your family raised you with love, I am happy for you and for those that have the bless to be around you.

Bella

Littledarling said...

momente unice...

Jean... said...

thank you Bella...i appreciate your decent comment...
Da ma Andra..si mai urmeaza

Anonymous said...

asteptam si alte poze ,si ginduri e foarte bine ca le mai revedem,pupici

Anca said...

Draga Ionut,

Mi-a placut postul asta... sincer, amuzant, sensibil.
Vreau sa iti multumesc ca ai puterea si curajul sa ne impartasesti si noua multe momente si trairi din viata ta! Si spun curaj... si chiar e de admirat lucrul asta , atata timp cat exista persoane care nu numai ca nu vor putea sa fie atat de sincere cu ele insele niciodata, dar nici nu au puterea sa isi asume comentariile pe care le fac.

Cu drag, Anca

PS Ok... poti spune ca sunt subiectiva...

Jean... said...

m-a prins chestia asta cu blogul...te pup

Anonymous said...

Vezi!!asta e nivelul de care vorbeam.
Vio