Sunday, June 21, 2009

"The Secret"...



Now...k...de abia am termiat de vazut un film : "The Secret".Probabil multa lume a auzit de noul curent ce se indreapta spre a devenii un fel de religie.Nu am aflat ceva ce nu stiam.Mi s-au afirmat multe lucruri.Lucruri auzite de la parinti ,prieteni,preoti,psioterapeuti etc..Aflu ca "The Secret" e ceva nou pentru mine...in ce sens?!In sensul ca mi-a schimbat starea.Starea ca tot ce vedem la televizor e o forma de vrajeala,vor sa se joace cu noi,sa credem altceva,teoria conspiratiei...bla bla.Dupa filmul asta nu vad asa ceva...mesajul e simplu : Viata e frumoasa,gandneste pozitiv,tot ce-ti doresti ti se indeplineste daca vrei,etc.Un mesaj simplu,frumos...nu vad altceva.Ca vor sa vanda mai multe exemplare din carte?!...poate,foarte bine,fooooooooaaaaaaarrrteeee biiiiineeeeeeee!!!.SA VANDA MILIOANE!Merita.Nu vad in toata chestia asta cu secretul nici o teorie a conspiratiei,nu incearca sa ne spele creierul...e un mesaj sanatos dupa cum percep eu.Ma rog...
K...cum am auzit eu de carte?La munca unul dintre manageri ne-a recomandat acum cateva luni s-o cumparam si s-o citim...a trecut pe langa noi.Acum o saptamana in sedinta cu acel manager,nu ma stiu pe ce subiect eram,unul dintre colegi numeste curentul asta bullshit,neintentionat...Tom(mng.)se aprinde ca pt el in momentul asta toata chestia asta cu secretul este foarte serioasa,si in asta crede foarte tare,si i-a schimbat viata,rosu la fata...si ca in L.A. a devenit un fel de religie(ca asa fac americanii,orice e nou si are substanta,devine religie intr-un final) si ca s-ar putea sa ofenseze pe cineva.SA nu mai spuna asa ceva vreodata.UPS!!!...Mi s-a aprins un beculet...The secret,trebuie sa citesc s eu sa vad ce l-a facut pe omul asta asa nervos o opinie...Incepusem deja sa ma gandesc la carte...Acum o saptamana dau intamplator inc asa unui prieten peste carte...hmmm,am imprumutat-o.Bineinteles mi-a fost lene sa ma apuc s-o citesc.Dar deja universul se pare ca lucra...Ieri Nono(unchiul meu)imi aduce un film,hahahah...ghici ce film?!...si azi l-am vazut.Acum os a citesc si cartea.Ma rog...asta e un exemplu dar mi s-a parut funny.
Ideea e ca daca iti doresti cu adevarat ceva la un moment dat obtii...si toate se aranjeaza...Totul se bazeaza pe faptul ca oamenii fac parte din marea energie ,numita univers.Si orice gand ,bun sau rau transmite o vibratie.Iar ce gandesti ti se intampla.La fel ca si autorii ce spun eu acum pare prea simplu,te gandesti si devii milionar peste noapte.Nu e chiar asa,ce mi s-a parut interesant e ca mai intai trebuie sa fim pregatiti pt milionul de dolari...Cautati filmul pe net,sau cumparati cartea...e o picatura de optimism.
Pe final ce m-a fascinat cel mai tare a fost poza asta de mai jos...care a fost facuta azi...si cand am downloadat-o vorbeam cu cineva ca acum 3 ani asa ma vedeam...toale scumpe,fituite,ceasuri,masini,,iphoane,fumez smechereste,ochelari Polo...numai branduri,L.A.,femei,haha...stiu suna ingamfat dar lucrurile astea poate nesemnificative,mi le doream si acum 3 ani nu mi le permiteam...am visat la ele,le-am vizualiazat si mi s-au intamplat...cand a trebuit,cand mi le-am permis singur si nu sunt cadouri de la vreo clienta blonda,bogata...hahahha.La fel si cu America...inainte cu cateva luni sa ajung aici,unul din visele mele,nici nu ma mai gandeam la America...dar pt ca cineva m-a ajutat si a lucrat cu mine sa-mi ating goal-urile...am ajuns.Orice se poate.Acum o sa incep sa vizualizez alte alte dorinte mai serioase decat haine si prostii...hahh.Eu cred ca toata chestia asta merge...va spun cand or sa se implineasca...CIAOOOO!!!


7 comments:

Anonymous said...

I believe in the power of the thoughts because everything that we want or we create start with a thought, but we have to be prepare to receive the things from the Universe if we are not ready we won't be able to see it and we will miss them which could be a good opportunity at work or a good wife or husband, in others words to have the good things we have to be good first, be good in spirit, be good in health body, be good mentally and in that way we will have the best from the Universe.

Bella

Jean... said...

yup

Anca said...

Ionut draga,

Ma bucur ca dupa o saptamana de concediu, ma intorc pe net si te regasesc aici cu ganduri frumoase si trairi sincere. Ma bucur ca esti bine si ne auzim!

Te pup, Anca

Jean... said...

eee...da unde ai fost?

Littledarling said...

Sunt multe lucruri pe care le stiam inca dinainte de a vedea filmul, insa este bine intotdeauna sa iti reaminteasca cineva ca putrea de a ne implini sta in noi insine..

Jean... said...

da pisi,nu e nimic nou...dar cred ca avem o putere foarte mare a mintii...asta e secretul

Anonymous said...

Jean you are very handsome... have you ever try to be a movie star? and do dancing movies? I will be your fan #1.

Bella