Monday, May 25, 2009

Bitches aint nothing but holes...or hoes...whatever



So ma intorc de la botez...pe la 2...dupa care urmeaza una din cele mai frumoase conversatii pe care le-am avut vreodata...in general...sau mai degraba un monolog pt ca eram socat cum cineva poate sa ma citeasca asa bine...ma rog este vorba de Robert...dar de ce ma mir?!... cu toate ca gradul de rudenie este var...e mai mult,mereu ne-am considerat frati...deci ma stie foarte bine
Eu stau intins pe canapea...el este pe jos...nivelul alcolemiei este perfect,atat cat sa-ti inspiri creierul si nu sa-l umplii de toxine...Robert vorbeste si vorbeste.Eu il ascult ca un copil care asculta o poveste...cu o placere si o putere de concentrare cu care de mult nu m-am mai intalnit...de ce vorbeste?,ce vorbeste?de ce e asa patruns?...pt ca ma iubeste ca pe un frate,pt ca nu vrea ca inima sa-mi fie strivita,pt ca ma vrea asa cum ma stie el...cu personalitate,cu carisma,fericit...asa cum am fost la botez,cum nu m-a mai vazut de mult...si imi explica daca sunt asa ,cum lucrurile incep sa vina,cum le atragi... daca esti simplu si daca te bucuri de moment,cum radiez de ceva special ce altii nu au acolo...cum incepi sa intorc capete dupa mine,cum femeile incep sa se apropie...cum privirile indiferente se transforma in foamea unui lup dupa o oaie...imi explica cum vede din afara micul univers care se creeaza in jurul meu...cum o tipa rupta din revista danseaza cu un puriu care-si varsa balele pe ea si ea tot ce vede e cum ma bucur eu de un dans cu o detita de 7 ani...si ar vrea sa fie in locul ei...
Robert imi creeaza o imagine cum ma vad eu din afara...cum misc lumea,cum pot in maxim un minut sa am 20 de persoane care nu ma cunosc in spatele meu si ma urmaresc intr-un dans de grup...mai pe scurt imi deschide ochii si-mi reaminteste de cine sunt.CA stiu ce vreau,ca stiu ce fel de persoane am pe langa mine...dar nu intelege de ce ma complac pt ca spune el...tot ce vreau va venii.Ce m-a impesionat cel mai tare e ca atunci cand stateam pe jos cu un copil de 2 ani ratacit prin sala aia imensa si vorbeam cu el lucruri pe care probabil nu le intelegea ii transmiteam un sentiment placut...si sincer sa fiu nu stiu cum ma trezesc cateodata imbracat la patru ace pe jos langa un copil...si-mi spune Robert"uita-te in jur,cati barbati mai vezi tu pe jos langa un copil..."Imi povesteste c atunci cand stateam pe jos se intoarce spre iubita lui si-i spune"Acum il inteleg pe Jean cand imi spune ca noptile pierdute prin cluburi cu zeci de aciuati si prietenei doar sa fie nu-l mai fac fericit..Vad ca nu-i trebuie bautura ca sa fie bine dispus si vesel...La care Delcy il intreaba dar ce-i trebuie?...si el ii zice uita-te in spate..."...in spate unde eu sunt pe jos intr-un restaurant de lux,cu fite si vedete si n-am nici o treaba sunt in lumea mea...vorbind cu un pui de om...
Vreau sa am lumea mea cu o femeie care traieste in lumea noastra si cu un pui de om...universul nostru,atat,nimic altceva...simplu...restul nu vreau sa jignesc pe nimeni si stadiul in care se afla...dar pt mine sunt aberatii,pierderi de timp...si dupa cum ma asigura Robert la un moment dat va venii si momentul asta,va venii si cineva careia sa-i suplinesc tot,sa gaseasca in mine tot ce avea nevie sa-si ia din alte parti...ma vede in cativa ani la casa mea,in universul meu...imi transmite o liniste baiatul asta...se pricepe la vorbe foarte bine,simte unde esti si ce ai nevoie...E matur indiferent de aparente,imi pot pune toata incredera in el...ma bucur ca-l descopar din ce in ce mai mult...bun psiholog...
Mai am o chestie care-mi sta pe minte sa o scriu...cand ni se intampla lucruri si zicem ca da imi doream sa se intample dar nu e momentul...si ca nu putem...nu e pt ca nu putem,e pentru ca nu vrem...totul e asa cum vrem...si basta am sa inchid lanterna gigantica care ma ajuta sa merg prin pestera in cautarea cristalului potrivit pt "colectia" mea...si o sa dansez...bah e frumoasa viata bah...cine vrea sa danseze e binevenit...cine nu..."bitches aint nothing but holes".Vorba lu' Tupac...nu ma Robert!?

10 comments:

Anonymous said...

Superb! M-am gandit la conversatia noastra toata ziua la munca... am vorbit din cel mai adanc loc din inima mea... pentru ca te consider ca un frate, si suntem sange pana la urma, si cand toti o sa dispara...ne avem numai pe noi...

ma bucur asa de mult ca ai stat acolo si nu ai zis un cuvant....ai absorvat ideeile mele cum plantele absorba lumina soarelui. si am simtit ca m-ai inteles

i'm proud of you G, keep doing what you're doing, you have a great life ahead of you...you just have 2 let it come.

hey, my nigga, it's "Bitches ain't shit but hoes and tricks!!!"

Jean... said...

ooo yaa...brother

Anonymous said...

QUE GUAPO ESTAS PAPASITO!!!!


Bella

Anca said...

Draga Ionut si draga Robert,

Sunt mandra de voi, sunt mandra de faptul ca suntem rude! Citind postul asta, v-am vazut cu ochii mintii asa cum erati voi in acea discutie: doi barbati, care stau de vorba sincer si au impreuna o legatura si o comunicare mai presus decat o banala conversatie. Cineva imi spunea ca asta se intampla atunci cand sufletele se intalnesc...
Apoi... mi-am amintit de voi doi cand erati mici, Robert mic, mic, era la botez in bratele nasilor sai, iar tu, Ionut, aveai cativa anisori si toata slujba aia, sareai de mama focului pe niste trepte si erai foarte vesel. Mi-a fost tare draga amintirea asta, cum imi sunt dragi foarte multe amintiri cu familia noastra.
E bine ca in momentele esentiale sa ai alaturi pe cineva care doar din iubire de frate, de var,sau de orice fel, si nu conditionat, te ajuta cu un sfat, cu o vorba buna, cu un gand frumos!
Aveti grija de voi si ajutati-va si bizuiti-va unii pe altii!
Va iubesc mult, cu drag,
Anca

Jean... said...

dap...am crescut acum...suntem aici si o asteptam si pe Andra...ne pasa unul de altul...si traditia noastra si ce avem noi mai special in familie...ducem mai departe...unita si puternica

Littledarling said...

Sunt sigura ca Dumnezeu a fost ft darnic cu noi atunci cand ne-a trimis pe lume...ne-a dat mai mult decat niste ochi..si mai mult decat un suflet...

Jean... said...

pisi de abia te astept

Anonymous said...

Cita BUCURIE este in sufletele noastre,si cum putem multumii Divinitatii pentru ce pomi buni am plantat in viata asta .FRUMOS pupici

Anonymous said...

Era normal sa il descoperi pe Robert,asa cum este el,pentruca de fapt sunteti la fel,aveti carcase diferite,dar acelasi suflet,vibreaza pe aceleasi lungimi de unda.Ati fost de mici impreuna si chiar ati fost ca fratii,va stiti,va cunoasteti,va"cititi" unul pe altul.
Tu,Ionut!,semeni mult si cu taia Dobre,in ceea ce priveste copiii,ii iubesti si iti plac foarte mult,indiferent ai cui sunt.
Imi aduc aminte de nunta Cristinei,unde erai atat de suparat din cauza cuiva si nu aveai chef de nimic,mai ales de dans si pana la urma cineva te-a facut sa uiti de toate si sa te joci si sa te prostesti prin tot salonul,era o fetita blonda cat un ghemotoc care alerga de colo,colo si care te-a facut sa nu-ti mai pese de suparare.De fapt a fost singura pe care ai bagato in seama la nunta aia.Asta e sufletul tau.Oi fi tu taur dar ai suflet de copil si Robert te-a ginit pt. ca e un bun observator si un bun psiholog.Atunci cand o fata va sti sa-ti citeasca sufletul,va face ce vrea ea cu tine,chiar daca tu pari asa,mai dur uneori.Si o sa apara ea!
Vio

Jean... said...

asa e cu copii astia...dar stii de cine imi amintesc de fiecare data cand ma joc cu ei...de Balmos Emil