Sunday, April 12, 2009

Words don't come easily...

Un an jumatate de cand am plecat...doua Craciunuri,tot atatea revelioane si acum doua Paste...numai ca din astea sase numai ultimul Paste l-am simtit ca sarbatoare,si nici macar nu este cel ortodox...dar ce mai conteaza.Ideea e ca un singur lucru lipseste aici in mixtura asta de natii,in metropola asta plina mai mult de masini decat de oameni...feelingul ala ca vin sarbatorile..deobicei trec si vin...sunt atatea religii aici si toate egale ca la munca nici nu avem voie sa discutam despre asta in caz sa nu suparam pe cineva...
Ciudat e ca am simtit ca vine sarbatoare nu neaparat ca s-a pregatit miel si drob si s-au vopsit oua in casa...altceva ma implineste tot mai des si mai mult sufleteste in ultimul timp...faptul ca pot schimba si darama ziduri din capul meu...faptul ca am redescoperit pe cineva care poate fii acolo,cu o vorba inteleapta,fara sa judece,capabil de a transmite multa caldura si viziune si asta cred ca din cauza ca a realizat ceea ce-mi doresc eu...faptul ca am mai redescoperit pe cineava caruia simt ca-i pot da aripi daca daram zidurile alea si alte ziduri...asta m-a facut sa ma simt ca de sarbatori weekendul asta...multumesc si Sarbatori fericite si voua! stiti voi care!...post-ul asta e pentru voi...As vrea sa scriu mai mult dar cuvintele nu vin usor...ciudat?!

3 comments:

Anca said...

Foarte frumos...

Anca said...

baby can i hold you tonight ? baby if i told you the right words at the right time ...will you be mine ?

Jean... said...

:)