Saturday, April 25, 2009

nu ma misc din gandul asta...

11 ore de dans si iar dans...abia am intrat in casa acum 5 minute...imi este lene sa ma si schimb,nici nu stiu daca mi-am uitat cravata la munca sau e in masina...picioarele parca mi-au degerat cu toate ca sunt 25 de garde afara...doar am cuplat laptopul la priza si am dat drumul la king of leon use somebody...ma uit dupa casti,probabil sunt in cealalta cameera.Nu ma duc dupa ele,sunt prea departe,probabil o sa trezesc pe cineva...dar sunt prins in melodie...Imi trece prin cap ca nu folosesc semnele de punctuatie cum trebuie si de fiecare cand pun virgula parca o simt pe Anca in spatele meu cand luam meditatii la gramatica si parca imi spune sa pun punct...dar nici asta nu ma mai intereseaza...
Ma gandesc cum ar fii sa vin acasa,sa deschid usa apartamentului meu si cineva sa-mi sara in brate cu un zambet si sa ma certe ca n-am sunat inainte sa ajung...hahhha,iar imaginatia mi-o ia razana...sa fie vineri si sa urmeze un weekend liber...sa ma arunc intr-o cada si sa lenevesc acolo,edith piaf in surdina(imi cer scuze ca nu ti-am scris numele cu litere de tipar)...o dimineata lunga cu parfum de dus si gust de femeie...o zii lunga in parc cu zeci de fotografii si un pui de somn pe o patura deranjat de o albina,,,apoi un smothie intr-un mall si ceva shoping de mici acareturi,cum ar fii o masuta de balcon si un felinar pe care sa-l atarni dedesubt...ahhh,lucruri simple...sa nu ma sune nici un prieten ...sau sa sune ca nu le raspund,sa simt ca se bucura pt mine ca am intrat in tacere...un film si ore de povesti si promisiuni infantile...iar o dimineata tarzie si o magarita cu 2 tigari la piscina...un gratar mai pe seara....ahhhhhhh...
Sunt obosit rau,dar offff cat energie as avea pt tot ce-i mai sus...simplu,faara complicatii,fara planuri,doar tu si eu si ziua de maine...atat...si totusi atat de greu,,,e asa liniste ca nu-mi amintesc sa-mi fii auzit vocea azi...ah,furnica ceva in picioare...

7 comments:

Littledarling said...

ce frumos...doar tu si eu si ziua de maine...

Jean... said...

am vazut ca ti-ai pus si la status...

Anonymous said...

Clipele vietii noastre.....se scurg incet....avem suisuri,avem coborisuri....avem bucurii si avem parte de lacrimi amare....important este sa stim...sa ne bucuram de marile frumuseti care ne inconjoara ....micile bucurii ne conduc spre marile bucurii.
Fii optimist va trece,;Sa privim partea frumoasa a vietii;Sint oameni care se pot bucura de un moment frumos chear daca exzista si tristeti,durere .
Oriunde ,oricum,la ori ce ora este bine sa iesi cu prietenii,si vei vedea ca cel putin pentru un moment o sa te eliberezi si vei fii alt om .Cu mult drag maicuta

Jean... said...

aaa...da sunt eliberat ma maicuta,eram doar foarte obosit...nu mai exista urme de deprimare,sunt fericit mereu...eram obosit si ma gandeam cum ar fii daca...ma gandeam la ce o sa vina...vorbesc c universul...hahahah

Anca said...

Intodeauna sa stii ca tot ce iti doresti poate sa devina realitate doar daca iti doresti un pic mai mult decat altii...si intre tine si fericirea ta stai doar tu...numai tu esti cel care poate sa faca lucrurile sa mearga pentru ca restul vine de la sine...
Trebuie sa iti doresti cu adevarat, pentru ca nu esti singur...

Anonymous said...

Chiar ca simplitatea vieti, e grea si foarte greu sa ajungi la ea . La tinerete e bine ca o doresti. si chiar poti , DE exemplu eu imi doresc sa nu mai am ninc de facut ,sa am liniste la suflet si sa nu ma grabesc sa mai fac cite ceva , sa ma bucur de natura. de familie , sa vad acasa un film bun , sa nu am nici o grija de nimic .SI SA NU MAI GATESC HA HA .Apropo de picioare ti-am trimis o crema de picioare foarte bunas
apeleaza la ea , ajuta piciorutele sa circule mai bine singele ,ginestete ca ele iti vor multumi.Si eu sint bucuroasa ca ai scris asa frumos ,si eu cred ca minunile exista ,pentru ca ele sunt cadouri valoroase pe care le primin de la stii tu cine si daca ochii suflet ului sunt deschisi
le vad .si le si simt. Ele se intimpla exact atunci cind nu mai speri . cu drag Pupici

Anonymous said...

Dont' think so much... I am sure you are sorrunded for a lot of beautiful women.. just accept the love.

Bella