Tuesday, March 31, 2009

back in the game...








5 poate 6 ani,au trecut de cand am iesit din viata sportiva...acum 2 zile am revenit...ore multe de antrenament,bani investiti,stres,genunchi in dureri...dar s-a meritat...totul s-a intamplat in Vegas..."World Dance O'Rama",finala,locul 4...e cel mai bine cand iti dai sufletul acolo si iti mai scapa privirea in jur si vezi lume zambind sau privind atenta...cand iti striga numele...cand astepti sa vezi pe ce loc te-ai clasat...cand incepi sa nu mai fii un anonim...

20 comments:

Littledarling said...

Felicitari!!! Meriti toate laudele, esti tare dragut :)

Ionouka said...

Bravo, felicitari, si la mai mare! Foarte frumoasa partenera ta..

Anonymous said...

ce sa spun , merita atita efort,pentru ca faci ceea ce ti-a placut decind erai mic ,esti frumos si partenera superba , tot inainte nu te lasa , ma gindesc ca e o chestie sa dansezi acolo , banuiesc ,ca se umple sufletul de o asa de mare bucurie , si pe moment uiti durerea de picioare si de genunchi. FELICITARI si pupici.

Anonymous said...

Tu n-ai fost niciodata un anonim.Si mai ales acolo,gandeste-te cati anonimi,nativi americani sunt acolo,sute de milioane.America a fost facuta sa fie cucerita mereu de altii care tot vin acolo si se pot remarca prin fortele si talentul lor.Asta e marea chestie a Americii,ca se lasa cucerita mereu si astfel progreseaza mereu.
Imi pare bine ca te-a atins iar microbul,sper sa mergi mai departe.Oricum,locul 4 dupa numai atata antrenament,e ceva!Pazitiva americanilor,Jean is back!!
Referitor la fotografii:se vede de departe adevarata clasa.

Jean... said...

multumesc pt felicitari...Ioana ce surpriza?!

Anonymous said...

Felicitari din suflet Jeane...si multa bafta in continuare...dar ai mare grija cu genunchiul parca stiu ca te-ai operat la el ;).....in frac esti BETON, cat despre partenera ta...eu te plac tot pe tine :P ... Te pupa Cata si Lili

P.S. Vezi ca pentru nunta mea care sper sa o fac la anul nici nu concep sa nu ma antrenezi !

Anca said...

Bravo, Ionut!

Felicitari! Nici nu stii cat am asteptat aceasta veste si cata bucurie mi-ai adus! Locul 4 este exceptional. Asta inseamna ca ai fost mult , mult mai bun decat locul 4, dar... nu puteau sa recunoasca ca un ROMAN, poate sa fie mai bun decat ei! Dar ei nu stiu cu cine se pun!!! Or sa vada ei, sunt sigura!
Bravo, inca o data! Sunt mandra de tine! Esti cel mai bun si frumos foc!
Te pup cu mult drag si dor,
Anca

Anonymous said...

Meriti o pentru lucru atât de greu. Îmi place!

Jean... said...

hey...multumesc la toti anonimii...ma bucura felicitarile voastre...cap sper sa vin la anu si va pregatesc de nunta ,promit

Anonymous said...

Zambeste odata cu ploia, plangi o data cu soarele, iubeste soarele care este acuns uneori printre nori ... descopera veselia sub tristete ...intr-o viata normala in care te trezesti de dimimeata si te duci la serviciu la fel ca majoritatea oamenilor poti descoperi ca desi este inorat soarele e undeva in spate si il poti vedea doar daca vrei. oamenii cresc cu clisee mentale insa cand reusesti sa scapi de ele atunci ochii iti sunt limpezi si sufletul usor .......nu vreau sa spun mai mult ....doar scriu....azi e o zi mai urita de cit ieri .....mine va fi mult mai bine ... asha se intampla tot timpul. azi este insa doar o zi ca oricare alta insa se poate schimba doar daca vrei.
nu uita insa ..cineva spunea "sufletul nu e fata de masa care sa fie asternut in fata tuturor", ...pastreaza-ti sufletul, shi energia pe care o ai, nu ca sa transformi pe altii ci ca sa te transformi pe tine ....
c drag ..maicuta ... ai grija de tine si nu uita de cei de langa tine...

Jean... said...

stiu cine zicea cu fata de masa...Taia

Anonymous said...

Cred că sunt sufletul meu pereche, pentru că îmi place scris poezii, a animalelor, de ceas de apus de soare, joaca ping pong, vizionaţi filme cu continut bun, îmi place de dans şi muzică

Anonymous said...

Te iubesc Jean

Anonymous said...

maicuta ti-a scris superb , se vede ca ai radacini zdravene ,ai stilpi pe care sa te sprijini
, intradevar chestia cu fata de masa dar sdaca ai sufletul mare si bun el se simte ,si nu poti ascunde asta ,ma bucur ca avem bloguri , ca suntem o familie MARE si fericita avem un ARBORE frumos si verde si asa o sa ramina , iar noi crengile si ramurile suntem uniti prin dragoste si suflet . Avem daruri spirituale de la fiecare coplil sau tinar din familie, si eu consider ca simtem BOGATI rau de tot , pentru ca voi tinerii si copiii din familie sunteti talentati ,frumosi veseli ,destepti .Asta da bogatie . pupici

Anonymous said...

Mă duc să pun o poreclă pentru că eu cred că lucrurile sunt confuze, sunt un nou anonim, eu sunt anonime, cu care aţi vorbit de ceva timp, ieri am început această prietenie, apoi mi-am spus ca am un nume nou de lucru si nu ma pot prezenta la vorbesc cu tine. Pupici dragostea mea.

Jean... said...

hmmmmm...ce incerci sa scrii acolo nu e rau,nu prea inteleg de ce nu-ti iese asa cum trebuie...poate romana nu e limba ta de baza...incearca sa scrii in limba ta...multumesc

Jean... said...

interesant sau misterios...lasa dictionarul deoparte...folosesti cuvinte mari si atata timp cat devine personal nu mai public comentariile tale..

Anonymous said...

Mea este limba spaniolă şi eu sunt cu ajutorul unui traducător, nu este nimic, dar eu sunt roman si un pic de învăţare

Jean... said...

Daca esti femeie poti sa-mi spui mai multe...daca esti barbat nu ma mai iubii

Jean... said...

Bella i apreciate ypu reading my blog,but is not a datinh site...if you wanna talk to me in private,leave me your email adress.thank you