Sunday, March 1, 2009

Mergem la peste Naeee!!!

De abia dupa un an am ajuns si eu in parcul asta la doar 5 minute de mine...rusine sa-mi fie..Vio mergem la peste,trebuie sa ne cumparam autorizatie de la Wallmart si 2 ,3 lansete si gata...daca aveam sub 16 ani pescuiam gratis...



E o combinatie frumoasa intre Herastrau si Snagov...a fost o duminica frumoasa...mi-am mai amintit si eu de Romania...Naete,luam biclele si dam o tura pana in Herastrau la terasa,suna-l si pe Tibi...sau tragem un gratar in Snagov asa ca de ziua mea...hahahah

Pentu fete uite un martisor...

Si putin de Thasos...



Maine ma duc la munca...bleah,n-am nici un chef...nu ca nu mi-ar placea dar ma inchid iar intre peretii aia...eee,de abia astept sa veniti aici...Vio am deja planul facut...ne trezim de dimineata,mergem si cumparam lansete si tot ce trebuie dupa care ne instalam la pescuit...cand se trezeste si Mihaela o ia si pe Andreea si ne aduc sandwiciuri si cafele...si tie iti mai aduce si guvidele norocos...hahah...iar daca se prinde acul tu te bagi dupa el...


3 comments:

Anonymous said...

Dragule,

Mai adauga pe planul tau niste ore de tenis cu mine si Cristina (la dublu), si in week-end trebuie sa mergem la garage sale-uri cu Dana.

Gabi

Anonymous said...

il sun mah nae...sper sa aiba timp! io oricum vin sigur...trece-ma cu 3 lansete si cu cel mai bun loc de dat! stii ca sunt norocos la deastea!
intreaba music club de tine...ce dracu sa-i zic? ai ascultat depeche wrong?

Anonymous said...

multumim de Martisor , superr asa da , natura este frumoasa ,ma bucur ca iti place si ai si ai ochii sa o vezi, pentru ca nu toata lumea sta bine cu vederea ,si cu tot ce ne inconjoara.vine si 8 Martie asa ca asteptam noi fetele de toate virstele care te iubim sa ne mai faci asa cadouti spirituale . sufletul omului este ,sau ar trebuii sa fie foarte atasat de natura . traim si nu vedem decit ce ne supara nu suntem mereu atentila ce ne inconjoara consideram ca totul e normal, sa fie asa . te pupicim noi fetele si asteptam poze . paa mami