Saturday, October 18, 2008

Prima mea masina!!!



Asaaaaaa Fraaaaaaaateeeeee!!!


16 comments:

Anonymous said...

Bravo!! Jane! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.E foarte frumoasa si eleganta,are clasa. Sa te dai bine cu ea si ai grija cum conduci.
Vio

Jean... said...

Naeeeeeeee te dai si tu cu ea cand ajungi aici...te pup

Anonymous said...

Asa jane , bucurie mare
tine-o tot asa
e frumoasa sa ai grija de ea
sa fi sanatos si TOT INAINTE

Littledarling said...

S-o stapanesti sanatos!!!Ne place ft mult, ai grija cum o conduci..hahaha, te pupo

Jean... said...

merci pisiii

Anonymous said...

Bravo, sa o stapanesti sanatos, sa o conduci bine, sa faci multe calatorii frumoase cu ea. Te pupam,
Anca & co.

Jean... said...

hey hey...multumesc,va pup

Anonymous said...

la kia care a rasarit...a fost o cale asa de lunga....ca numa un an i-a trebuit....lu jean sa o ajunga
mironescudan pam pam

Jean... said...

naeee....hai la regie...iau eu masina

Anonymous said...

Asa frateeeee, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, dar cand o sa ajung in America sa vii cu Escalade sa ma iei, ai inteles !! Sa-i pui NOS si toba ca alui Grasu ;) si sa-l rogi pe Vio sa-ti trimita casetofonul de la Dacia rosie ca-ti trimit caseta cu fir sa pui mp3-ul la el !!!

Jean... said...

baiiiii ce m-ai facut sa rad....nu-mi trebuie ma casetofon ca am clarion....hahhah...cu limuzina te iau...dar spune-mi cine esti ca sa-mi fac un poster pt aeroport

Anonymous said...

capelin sunt frate .. am uitat sa scriu :)

Anonymous said...

Hai, mai Ionut, mai scrie si tu ceva frumos de suflet. Ce esti asa zgarcit?! Acum ai masina si gata ... ai uitat de blog?
Te pup

Jean... said...

gata Anca am scris...te pup si io

Anonymous said...

Super masina, felicitari. Condu cu atentie...

Gabi

Jean... said...

multumesc..conduc cu asa atentie ca ma pierd prin L.A.