Wednesday, October 22, 2008

Destiny...

Cine a avut senzatia ca in spatele unei reusite sta o conspiratie si oricat ai zice "Eu am muncit pt chestia asta,am reusit singur fara nici un ajutor!!" simti totusi ca e prea mare coincidenta ca evenimentele care te-au dus pana acolo sa se intample in asa ordine ca tu sa reusesti?Nu stiu cine e in spatele acestei conspiratii...Dumnezeu,universul,alte forte..dar ceva e acolo. Nu e prima oara cand mi se intampla.
Nu stiu daca sunt eu nebun si ma uit la prea multe filme sau chiar exista destin si ti-e scris pe frunte ceea ce o sa faci de cand te nasti.O sa dau doua exemple primul e mai relevant decat al doilea...anyway:
Cum am ajuns eu sa-mi realizez visul este primul exemplu...si anume sa traiesc in U.S..De cand am primele amintiri America si-a pus amprenta pe mine. Primeam aproape la fiecare sarbatoare de la o prietena a parintilor mei care traia in Los Angeles si anume Cornelia,vederi si felicitari ce pareau din alta lume,iepurasi si Mosi Craciuni ce aveau alte culori si alte forme decat cei pe care-i vedeam in Abecedar...felicitarile astea mai aveau si muzicute cateodata si unele cand le deschideai se mai si transformau 3 d.Si mai erau si ceteva abtibilde care rezista in continuare lipite pe video.Asa a inceput visul,dorinta,de atunci.Apoi cand Dana si Bebe s-au stabilit aici felicitarile s-au transformat in cadouri...haine ,parfumuri,dulciuri plus povestile despre sistemul in care traiesc altii ce parea ireal...ceva nou,inedit de negasit in Romania.De cand eram in liceu ma gandeam tot mai serios sa plec din Romania doar ca parea imposibil...si pana la urma n-a fost.
Intre timp cu gandul la America m-am indragostit si pt o perioada toate dorintele ce le aveam disparusera,se transformasera.Aveam alte dorinte...nu zic ca era rau nici asa...dar n-a fost sa fie.Faptul ca m-am indragostit facea parte din conspiratia din spatele meu.Pentru ca la un moment dat ne-am despartit sau,ma rog,am fost mai mult parasit...lucru ce m-a impins la Emilia,psihoterapeuta tuturor parsitilor..hahahha.Emilia pe langa faptul ca m-a ajutat sa regasesc pofta de viata din nou,m-a pregatit si pt interviul de la ambasada si mi-a vandut cateva secrete despre cum sa ma comport,ce raspunsuri sa dau,ce fel de zambete sa pun pe fata...stia cum actioneaza psihoterapeutii care-mi luau interviu...mi-a dat increderea pe care trebuie sa o ai atunci cand te duci cu mana in buzunar pt viza de America.
Si nu eram cu mana in buzunar...aveam elementul cheie,singurul lucru pe care mi l-a cerut tipa cere-mi lua interviu...un contract cu Pro Tv,pe care s-a uitat atent si m-a luat la intrbari...si cum am ajuns sa am acel contract a fost o nebunie...in ziua in care ma duceam sa semnez un contract sa plec in Spania,Radu m-a sunat si m-a trimis in locul lui sa-ncep munca la un serial...era ceea ce imi doream asa ca am ales serialul cu toate ca nu eram platit la fel de bine ca Spania...
Luasem viza,fugeam de Romania si de drama mea nebuna...Am ajuns in Los Angeles,dar eram turist...cum fac sa raman!?!?!Stai linistit,cineva lucreaza pt tine...spunea cineva razand probabil de mine.Se intampla sa ies cu o guatalameza la o intalnire si pt ca era tarziu, un singur mall era deschis departe de unde locuiam...dar fiind prima intalnire am zis sa facem sacrificiul asta si sa conducem 30 de min(30 de min inseamna departe,avand in vedere ca urci pe autostrada si mergi cu 100 de mile la ora).Ideea e ca in mallul asta am vazut primul studio de dans Arthur Murray cara angaja instructori.Cand am ajuns acasa m-am uitat pe net si era altul mai aproape....Am sunat si am avut norocul ca patronul sa ma placa si sa aiba relatiile pe care le are si sa-mi dea un avocat bun...toate fiind rezolvate in timp ca sa nu ajung sa raman ilegal aici...Nu stiu daca mi se pare mie dar toate parca au fost aranjate.
Al doilea exemplu e masinuta asta nebuna de care m-am indragostit si ma bucur ca nu am ales focusul pe care trebuia sa-l cumpar de la un armean nemernic care m-a tratat cu indiferenta.Nu banii au fost problema,puteam sa-l iau dar pt ca s-a purtat urat nu l-am cumparat de la el...si cum am ajuns acasa, enervat, am gasit pe net un anunt de abia postat...si pe deasupra era postat si cu o mie de dolari mai ieftin...asa ca atunci cand am cumparat masina am cumparat-o mai ieftin datorita greselii din anunt...si mai buna ca focusul si mai ieftina...noroc sau conspiratie?!
Se pare ca rabdarea da roade...cred ca ceva ni se pregateste chiar acum...e dubios cum si de ce?!

14 comments:

Anonymous said...

jean,ii zice "life" pur si simplu...probabil ca au si fost momente cand te-ai gandit ca lucrurile nu ies asa cum vrei tu...nu cred ca ar mai fi fun sa stim cine sau ce aranjeaza lucrurile astea...un pic de mister nu strica!!
traiasca fortele universului!

Jean... said...

mah...ar fii bine stim daca exista destin sau doar coincidenta...ca asa am sta si noi mai linistiti

Littledarling said...

Cres ca stii prea bine ca "cineva" lucreaza pt noi...in spatele norocului..baftei..reusitei..chiar si a ghinionului care ne duce spre succes uneori...este Cineva

Anonymous said...

JANE , imi pare bine ca in sfirsit te intrebi si chiar vrei sa stii, ai sa afli pentru ca am inpresia ca ca ti s -au deschis ochii mintii si portile sufletului. E adevarat tot ce ai spus si eu cred in puterea DESTINULUI foarte tare. Numai ca eu il numesc altfel. Stiu ca ai sa ghicesti , esti baiatul meu , nu ?
AI relatat foarte exact , nu ai uitat nimic si eu imi doresc uneori sa scriu
dar nu reusesc nu am inspiratie si nu prea pot lega frazele, prefer sa vorbesc, si uneaori ma tot repet si repet , devin plictisitoare , si chiar cicalitoare lucrez la chestia asta
Asta e ma bucur ca VIO a lucrat frumos cu voi doi , si a-ti luat aminte ce va spunea cind facea temele la comunere cu voi , daca invatati cu mine , nu mai aveam ce citi acum. pupici

Jean... said...

Andreeo te pup...mami sa stii ca scrii foarte frumos si legi bine frazele si te pot ajuta si eu sa scorectezi daca vrei...eu zic sa te apuci sa scrii pt cor ramanae pt totdeauna...m-ai amuzat cu compunerile...te pup

Anonymous said...

Bravo Ionut! Imi place, se vede ca te maturizezi. Si eu m-am gandit de multe ori asa ca tine, dar eu acum nu imi pun atatea intrebari, pentru ca stiu ca Dumnezeu are grija de noi si ca in tot ce ni se intampla EL are grija de noi. Ne da bucurii, binecuvantari, clipe minunate , zambetele copiilor sunt adevarate cadouri...;toate aceste minuni ne implinesc si ne bucura. Mai trecem si prin momente grele... dar si atunci sunt convinsa ca s-a intamplat un rau care a prevenit un rau si mai mare. Traiesc cu increderea si cu iubirea fata de Dumnezeu si asta imi da putere!!!
Te pup si ai grija de tine!
PS. Si vezi sa nu mai dureze asa mult pana la urmatorul mesaj !

Anonymous said...

Aaaa si ai mai uitat ceva!!! Ai scris aplicatia pentru interviu cu foarte mare atentie si la sfarsit ti-ai dat seama ca ai gresit-o si era 12 noaptea... si nu mai vroiai sa stai ... si te-ai enervat...si te-am certat si nu ai plecat pana nu ai trimis-o corect! Mai tii minte?

Anonymous said...

Ortodoxia spune ca nu exista destin,ca D-zeu iti da o viata si multa libertate sa faci ce vrei cu ea,dupa care te cheama la El ,te judeca si te trimite in Iad sau Rai.E prea usor,prea simplu de inteles.Eu cred ca e mult mai complex,mai subtil,mai tainic.Eu cred ca viata e ca un rau care curge intr-un sens si D-zeu iti face cadou o barca cu care poti sa mergi unde vrei:in sensul curgerii,impotriva lui,dintr-un mal in altul,poti sa te opresti din cand in cand sau poti sa sari din barca inainte sa ajungi in ocean,insa El e cel care iti face traseul cu ape line sau repezi,cu stanci si pietroaie,cu vartejuri si cascade.E!! aici e intrebarea:de ce la unii e mai usor si la altii mai greu?Nu stiu,(are El scopurile si legile Lui),dar stiu ca daca te straduiesti sa treci peste obstacole,te ajuta si uite asa se rezolva unele chestii care pareau imposibile.
Existenta binelui si a raului in viata este lasata tocmi pentru OM,pentru ca el sa se foloseasca de ele dea lungul vietii,iar D-zeu observa si intervine atunci cand tu ii ceri ajutorul(uneori chiar inconstient),daca asta e in folosul tau,daca ajuta la parcurgerea drumului pe care ti l-a pus in fata,pentru ca e clar :te puteai naste si in alta situatie,intr-o familie regala sau intr-un trib din Africa,dar fiecare are drumul lui,important e sa ne dam seama ca nu trebuie sa mergem nicidecum impotriva lui sau sa sarim din barca,sa mergem pana la capat pentru ca dupa greutati,necazuri,deziluzii,vin si lucruri bune,asa cum ti s-a intamplat si tie.Acum esti sus(pe val,cum se spune),ai grija sa stai cat mai mult acolo si sa fi recunascator.
Imi place ce ai scris,cred ca te-ai maturizat,ca incet,incet incepi sa vezi partea plina a paharului si sa iti dai seama ca nu esti chiar de capul tau aici,ca fortele universului te duc intr-o directie,care nu stiu daca se numeste destin,dar care sigur nu este coincidenta.
VIO

Jean... said...

Anca multumesc pt ca citesti si pt ceea ce-mi scrii su eu te pup si ai grija de tine si sa stii ca nu am uitat nimic din ajutorul pe care mi l-ai dat si apreciez tot ce ai facut... dupa ce mi-ai reamintit stateam si ma gandeam daca nu scriam aplicatia in seara aia si reveneam a doua zi , mai ajungeam aici?nu stiu ce sa zic...in schimb pot spune ca si tu faci parte din conspiratie cu alte lucreuri .pt ca si tu si Cristi ati fost acolo cand mi-a fost greu si m-ati sustinut...

Jean... said...

frumos si interesant ce ai scris Vio...ai avut mereu un talent sa explici anumite lucruri si de mic am avut siguranta ca ai o explicatie la fiecare intrebare...esti un tata extraordinar tocmai din cauza asta...am simtit mereu ca am un mare spate...tu si mami

Anonymous said...

Draga Ionut, eu stiu ca nu ai uitat si stiu si ce sentimente ai pentru noi. Te cunosc, imi semeni mult... si poate si pentru asta te consider special si tin mult la tine. Esti un baiat bun si ma bucur ca esti recunoscator parintilor tai, datorita carora si tu si Andreea ati devenit niste oameni minunati si sensibili.Va iubesc mult pe toti si sunt mandra ca faceti parte din familia mea.

Anonymous said...

My friend,

Mi-ai dat fiori... Inca o data iti spun - scrii extraordinar de frumos.

Daca imi pare rau de ceva, este ca nu am fost mai aproape in ultimii 8 ani, sa ne fi cunoscut mai bine... Oricum, asa cum bine zici, nimic nu se intampla fara un motiv, si niciodata nu stim ce ne aduce viitorul :-)

Te pupam

Gabi si Cristina

Jean... said...

Gabi si Cristina...nu e timpul pierdut...deja am inceput sa ne cunoastem mai bine...multumesc pt ce ai scris,ma bucur ca-ti place...am ssa scriu de peripetiile mele singur cu masinutaq mea prin los angeles...am auzit de intentia de a merge in hawaii de craciun,suna asa de bine...sa vad cum stau cu banii poate ma bag si eu...va pup

Anonymous said...

DESTIN VORBIM DE DESTIN ,CIND TRAIM EXPERIENTE TRAGICE SAU FERICITE,VORBIM DE DESTIN IN DRAGOSTE ,II GASIM LOC CHEAR SI EVOLUTIA NOASTRA PROFESIONALA,VORBIM DE DESTIN IN CASNICIE IAR PE PARCURSUL ANILOR,O DATA CU ALEGERILE PE CARE LE-AM FACUTCIND NE-AM AFLAT LA O,RASCRUCE ,DE CITE ORI NE-AM JUSTIFICAT ULTERIOR ALEGEREA ,,ASTA A FOST DESTINUL NOSTRU,,FARA SA DAM INPORTANTA CUVENITA ACESTUI ADEVAR ,DEFILAM PRIN LUME ,INTR-O PLANETA ATIT DE DIFERITA ,INSA NU NE DAM SEAMA CA FIECARE DINTRE NOI PURTAM IN NOI TRAUME ,SAU BUCURII ,AMINTIRI PLACUTE ,PLINA DE IUBIRE SI INCREDERE DIN COPILARIA NOASTA.FIECARE OM ARE DESTNUL SAU ,SINGURA REGULA ESTE SA-L ACCEPTE SI SA-L URMEZE ORI UNDE L-AR DUCE
CU DRAG MAICUTA 2 IANUARIE 2009