Saturday, August 15, 2009

Wow...


Cred ca fotografia este al doilea meu hobby,dupa dans...am terminat liceul de cinematografie unde am ajuns dintr-o intamplare...tin aparatul mereu cu mine de parca sunt un turist nebun...colectionez fotografii...si in special cu mine....im a litlle vain...dar nu asta conteaza...Poza asta este poza vietii mele pana in acest moment....perfecta,dinamica,pasionala,privirea,poazitia mainilor,fusta aia in miscare,zambetul...Nu am foarte multe poze cu mine dansand dar intamplarea face sa avem ca si client un fotograf profesionist,in acelasi timp si producator de filme(a avut in distributie pe brad pitt,vin diesel...)il cheama Bob Degus ,pentru care am devenit subiect...a realizat o poza pe care o s-o prezinte la expozitia lui...numai trei exemplare(am si eu un exemplar)si a ars negativul...e inregistrata...din pacate nu o am digitala.
Povestea pozei e simpla...sunt la un showcase iar figura de dans pe care o dansez acolo era interzisa in acel concurs...sunt numai anumite figuri pe care ai voie sa le dansezi...dar eu taur capos si plictisit nu am putut sa ma abtin si am dansat-o...si a iesit my favorite picture...wow...sper sa va placa si voua

5 comments:

Littledarling said...

Este superba. . .

Anonymous said...

Jean you are amazing and you must be a wonderful teacher! the photographer is somebody special, an artist, he can feel your love for dancing and the effort of your students. I am happy for you because even you are a foreign you have a lot of good people around you. I wish you success and happiness.

Bella

Anca said...

Normal ca ne place! Bravo,
Te pupam!

Gabi said...

Super, frateeee! Ai castigat?

Jean... said...

da frateee...de fapt concursurile astea sunt pentru studenti...dar da am castigat