Monday, August 24, 2009

San Diego...

Am vazut si San Diego...O fii Parisul romantic si Barcelona plina de arhitectura dar mie imi place la San Diego...nu mai plec de aici,e stabilit...delfini,jet sky printre foci,crabi la cratita,papagali in fata camerei de la hotel,americance pistruiate...ahhh...si inca n-am fost la legoland la zoo......ma intorc...asta e,inapoi acasa...sunt in vacanta...cat de curand ma si mut in apartamentul meu...asta e update-ul.
PS: Fane pentru tine mananc inghetata aia asa cu pofta













7 comments:

Anonymous said...

since you couldn't do it for me you did it for her :))))) Awwwwww i am so HAPPY for you guys ;);)

Ionouka said...

Ah ce bine-arata cei in farfuria aia... Au si gust, sau numai designul e imbietor?

Anonymous said...

Ce draguti sunt delfinii si papagalii, frumos , bucurate Ionut de toate ca astea sunt mo mente si clipe cu care te intilnesti rar
uni poate nicidata in viata
si nu mai bea coca cola
pupici

Jean... said...

ioana toate au gust aici contrar celor auzite ca totul e fake...si eu am fost surprins.
mama nu mai beau cola gata..

Anonymous said...

WOW!!! what a beautiful time you had. You are very blessed and I am happy for it :)

Bella

Anca said...

Bravo Ionut,

Sa mai vizitezi multe de acum incolo!
Te pupam.

Littledarling said...

La multi Ani Alex, te iubim ;)