Tuesday, January 20, 2009

intrebari la 3 noaptea...

are ceva daca te indragostesti foarte repede,exista vreun timp limita pt asta?e ciudat cand simti ca esti placut si dorit de cineva?...ar trebuii sa nu spunem ce simtim,de teama sa nu se intelega ca sufoci?...dar daca te simti ca e primit tot ce spui si primesti inapoi aceleasi ganduri si vise ca apoi sa auzi ca a fost prea mult...e normal?!...
e normal sa-ti doresti sa ti se intample ceea ce ti-ai dorit,sa apara persoana care vrea aceleasi lucruri ca tine,care te face sa zambesti,cu care te simti relaxata,careia ii placi zambetul,parul,mainile,felul in care mananca,in care vorbeste,care te face sa te simti deosebita,care te face sa visezi,care-ti plimba mana in par,care e plin de surprize,care nu uita de atentii,care e gata sa-si riste viitorul,care-i sincer,care te are doar pe tine in ochi,care iti da sarutul perfect,de-ti face buzele sa furnice,care-ti iubeste familia si prietenii,chiar si cainii,care te alinta...si etc,etc...si TU SA NU FII PREGATIT??!?!?de ce iti mai doresti...?!
e normal daca apare cu tot ce ti-ai dorit mai sus sa-i faca pe toti ce au fost inainte o gluma si sa stearga cu buretele tot?!?!...se poate sa nu-i stearga daca vine cu tot pachetul?
e gresit sa fii atras de cineva in toate modurile posibile chiar si de la prima vedere...si sa-ti exprimi gandurile si dorintele..?!..si daca ti-ai exprimat dorintele la un timp nepotrivit.e normal ca apoi sa-ti spuna ca n-ar trebuii sa-ti doresti sau ca timpu; e prea scurt,exista un timp limita pt dorinte?
e gresit daca intrebi cu cine iti dai mesaje?!..e gresit daca vrei sa fii doar cu ea??...e vreun timp cand ar trebuii sa se intimple asta?!...mai ales ca se presupune ca ai asteptat toata viata peroana cu care sa vrei sa fii doar cu ea?!?!
exista vreun timp...pt ceva?!...ar trebuii sa ne oprim sentimentele,sa le ascundem,doar ca sa ne luam timp de precautie?!!?...precautie pt ce?...daca asta ti-ai dorit.
raspunde-mi si mie careva...de ce raul dinainte persista mai mult decat binele de langa tine...de ce nu lasam ce a fost greu in spate si nu ne pierdem in tot ce e mai usor?...poate ce de fapt nu-i bine ceea ce crezi ca-i bine langa tine?!...dar de ce mai spunem atunci ca e bine?!...
as putea sa ma pierd in intrebari pana maine...intrebari fara raspuns,mama prea filozof m-ai facut,hahaha sau e de la Vio,hahah,de la amandoi...ce ma tot intreb atat...n-ar trebuii sa vina totul usor si normal,fara intrebari?
prea ma stresez frate

11 comments:

Anonymous said...

RABDAREA E PANGLICA ROSIE CE LEAGA VISUL DE INDEPLINIREA LUI CE LEAGA DORUL DE INBRATISAREA REVEDERII.AM GASIT ACEASTA FRAZA IN CAUTARILE MELE IN BLOGURI PE CARE LE VIZITEZ MEREU SI UNEORI GASESC LUCRURI SI GINDURI FOARTE FRUMOASE .DACA AM PUTEA SA FIM RABDATORI DE TINERI AR FI MINUNAT SI AR FI FRUMOS SA DEVENIM RABDATORI LA ORCE VIRSTA .EU NU AVEAM RABDARE IN TINERETE CHIAR SI ACUM MA STRADUIESC SA INVAT , PENTRU CA AM OBSERVAT CA LUCRURILE SE REZOLVA MAI BINE IN TIMP MAI BINE SPUS LA TIMPUL LOR .ASA CA SFATUL MEU ESTE SA SAVURATI CU MULTA RABDARE DRAGOSTEA LA PRIMA VEDERE CA SA DEVINA IN TIMP O DRAGOSTE UNICA PE CARE NUMAI DUMNEZEU STIE CUI O DARUIESTE IN MAREA LUI BUNATATE .TREBUIE SA AVEM GRIJA TOATA VIATA DE ACEST DAR BINECUVINTAT DE CARE NU TOATA LUMEA ARE PARTE IN VIATA EU CU VIO L-AM PRIMIT DAR AM LUPTAT SA IL PASTRAM .SI VOUA LA COPII VA DORIM SA AVETI ACEST PRETIOS DAR SI SA AVETI MARE GRIJA DE EL
CU DRAGOSTE PUPICI

Jean... said...

foarte frumos ce ai zis...sfatul tau suna frumos dar trebuie sa ai cu cine sa savurezi...post-ul asta nu este despre cineva anume,sunt intrebari in general care apar la 3 noaptea cand nu ai ce face...poate deja le stiu raspunsurile dar astept confirmare de la altii mai experimentati ca mine care sa-mi confirme sau nu ceea ce stiu deja...aaa si sunt gata de lupta,am nevoie doar de sabie...hahahahhahahahah...te pup

Anonymous said...

Ai sabia trebuie doar sa stii sa o folosesti...si nimeni nu iti cere nimik mai mult decat putina intelgere...este o vorba foarte frumoasa care spune ca intre doua suflete care se iubesc nu e nevoie de cuvinte ...intrebarile nu isi au rostul daca stii pentru cine lupti sau trebuie sa ai rabdare...
invatam din greseli si nu e totul cum ne-am fi dorit...

Jean... said...

mami tot tu esti?!se zice ca samuraii deveneau unul si aceeasi cu sabia...cand ajungeau la nivelul la care isi puteau alege sabia,se indragosteau la prima vedere...numai ca le lua un timp de acomodare...iar cand se antrenau si invatau cum sa o manuiasca ...se mai taiau usor pe ici pe colo...iar cand un rival le poleia sabia cu venin,mureau la cea mai mica atingere...asa ca dormeau cu sabia in pat si nu o scapau din ochi pt a nu puteea fii atinsa de rivali...samuraii isi luau tot timpul ca sa devina unul si acelasi cu sabia,cu multa rabdare si intelegere de la cei mai experimentati ca el...intre timp sabia astepta linistita si simtea ca mana care o tine atat de strans nu avea ca scop sa o sufoce...ci ca sa n-o scape din mana si s-o faca in acelasi timp sa danseze si sa straluceasca prin aer...amandoi intr-un final ofereau un dans complet...nu e frumos ,sabiuta?...a si intr-adevar,invatam din greseli si nu e totul cum ne-am fii dorit...cu asta sunt de acord...te pup

Anonymous said...

nu e mami tau dar imi pare bine ca sun putin ca si ea...
daca ai fi ascultat cu atentie cuvintele mele ai fi realizat cine ti-a scris...

Jean... said...

am banuit...dar vroiam sa fiu sigur...sper ca ti-a placut povestea...

Anonymous said...

Dragii mei... si spun dragii pentru ca stiu eu ce stiu! Aseara am citit intrebarile tale, Ionut, si m-am speriat un pic. Dimineata am citit si comentariile si am zambit... ASTA este DRAGOSTE !!! E foarte frumos! Dar, sfatul meu, ca sa poti sa ajungi acolo unde iti doresti si sa poti sa transformi aceste momente minunate in "lifetime guarantee" este ca din fiecare experienta sa inveti ceva, sa devii mai intelept, mai rabdator, mai calm si mai increzator! Desigur, taurasule, ca incet , incet, vei ajunge sa fii asa! Eu inca fac eforturi sa fiu mai inteleapta, sa tac atunci cand trebuie, sa nu mai fiu "ciocanitoare"... Eu te cunosc bine si stiu cum iti fug gandurile aiurea, de multe ori in directii gresite, stiu ca uneori arunci vorbe si apoi iti pare rau si ai vrea sa le stergi cumva, dar nu se mai poate... Ai spus ca te stresezi prea mult, intr-adevar, cred ca natura noastra a oamenilor in general si a taurilor in special este sa fim stresati. Hai sa ne luptam un pic mai mult cu noi insine si sa fim mai puternici,sa mai taiem un pic din cornite, ca nu acolo sta puterea noastra si ai sa vezi ca o sa fie bine!
PS Ma bucur ca exista "anonimi" care iti scriu foarte frumos si pe care... desi inca nu ii cunosc, deja imi plac foarte mult! (ai inteles acum de ce am scris la inceput "dragii mei"?!)

Cu mult drag,
Anca

Anonymous said...

old habits die hard nae...ai grija!

Jean... said...

Anca te iubesc si mi-e dor de tine...si sa mai stam de vorba...intr-adevar ma cunosti foarte bine si ne asemanam mult...i-au tot ce-i mai bun de la tine...multumesc
naeee alfie ala stia el ce stia...o sa avem vreodata peace of mind?...ramane sa vedem

Anonymous said...

Imi place ce ti-a scris Anca si nu mai pot adauga nimic,decat sa urmezi sfatul ei si al lui "pupici",sa ai rabdare pentru ca rabdarea e printesa tuturor virtutilor(asta nu imi apartine mie)
Vio

Jean... said...

asa naeeeeeee!!!!!