Wednesday, November 26, 2008

Thanksgiving...

Maine e Thanksgiving...si trebuie sa ma acomodez...pun un zambet pe fata si accept invitatiile colegilor de la munca,care vreau nu vreau imi sunt si prieteni.Oameni de treaba,de varsta mea,m-au primit foarte cald de la inceput si m-au ajutat cum au putut.M-au invitat peste tot la toate sarbatorile...Problema e ca m-am trezit prea tarziu sa vin aici si ma adaptez mai greu la stilul lor...Le place sa bea pana se rup,sa cante karaoke,sa se joace rockband si sa se uite la fotbal american...Yeeeeeeeee!!!
Nimic din toate astea nu ma atrage...ma rog,fotbalul american am inceput sa-l inteleg...chiar am fost la un meci in San Diego...impresionant.Nu atat actiunea cat intreg showl holywoodian creat in jurul jocului...un stadion imens,artificii la fiecare touchdown,70 de mii de oameni,toti urlau,toti erau beti...se strang in parcare imensa din jurul stadionului de la 7 dimineata si fac ceea ce se numeste tailgate sau ceva de genul asta...gratare si bautura...in unele momente se joaca pe muzica...spectacol fascinant...pret 150 de dolari...noroc ca n-am platit tot biletul...hahaha.
Nu mi-e de ajuns ca-i vad in fiecare zi 10 ore pe zi...trebuie sa-i vad si maine.Asta e, nici pe internet nu pot sa stau 24 de ore.Ma duc sa ma indop cu curcan si cu placinta de dovleac...
Un singur lucru e greu aici...ti-e dor de cei de acasa si de prieteni si de obiceiurile cu care ai crescut. O cafea la Maxx,un ping pong sau un biliard la IDM,Fratelli,Cabaret,o petrecere intr-un apartament,un meci pe Rapid,pe stadionul ala minuscul dar cu cantece de-ti ridica adrenalina...si multe altele.
Mi-e dor de voi!

P.S.: nici nu vreau sa ma gandesc ca vine Craciunul...

10 comments:

Littledarling said...

Eu iti propun sa iei din toate cate ceva bun...sa iti aduci aminte cu drag de ceea ce ai avut aici..insa sa iti impui sa iti placa si ce traiesti acum...e o noua cale in viata ta si trebuie sa o accepti cu zambetul pe buze. Mai tarziu o sa ne povestesti cu drag momentele traite acolo...te pup :*

Anonymous said...

Acum poate intelegi de ce ne-am intors. Stii ce ajuta de Craciun? Sa faci cozonaci cu familia. Vezi ca Dana stie sa faca, a invatat acum 2 ani. Apropo, adaptarea la cultura lor dureaza 1-2 ani. Dupa ce te adaptezi, te obisnuiesti, si chiar o sa-ti placa - eu aici ma uit la 2 noaptea la hockey in direct pe net, si downloadez toate show-urile de-acolo (apropo, uita-te la South Park si Family Guy, o sa-ti placa).

Te iubim si suntem alaturi de tine. Denver Broncos suck - Go Patriots.

Gabi si Cristina

Anonymous said...

Oooo, dragul meu Ionut... e primul mesaj in care am simtit o umbra de ... nu stiu... tristete, nostalgie, dor! E foarte normal sa simti asta! Esti un om bun, bine crescut si cu multe obiceiuri frumoase deprinse in familie.
Tot ce pot sa iti spun este sa nu te lasi coplesit in astfel de momente. Sa privesti partea buna din orice: de exemplu sarbatoarea asta a lor la care esti nevoit sa mergi - bucura-te ca tu ii poti privi si poti face comparatii, poti discerne ce e bine si ce nu, dar ei... care numai asta au trait, ei nu stiu si altceva. Si apoi... privind Craciunul, daca acolo nu e atmosfera de acasa, adu-o tu, tranforma-i tu pentru o seara in romanii de acasa; chiar daca ce va iesi nu e chiar ca acasa (pentru ca nu are cum sa fie), eu cred ca tot va fi ceva frumos!
Curaj, bucura-te de ce ti-a dat Dumnezeu si ai in continuare incredere in EL ca stii bine ca are un "plan" bun pentru viata ta.
Te pup cu drag.

Jean... said...

hahaah...mai da repede cititi...apreciez.
Andra imi propun si incerc dar traiesc intr-un cerc inchis,oricum privesc si partea buna si castig experienta trecand prin experimentul asta...pup
Gabi si Cristina as vrea sa fac cozonaci cu o americanca,hahah,cat despre footbal inca n-am o echipa preferata dar din cate stiu Denver are cele mai multe victorii..hahh...si eu va iubesc
Anca asta-i problema ca fac comparatii si am tendinta de a-i judeca in loc sa-i inteleg...dar ai dreptate...atat stiu si ce vine din afara nu le place...ma rog...totul va fii bine...pup

Anonymous said...

CE ITI LIPSESTE ACOLO AI AICI SI INVERS, IN TIMPUL VIETII ESTE PRACTC INPOSIBIL SA AI TOT .ESTE BINE SA TE BUCURI DE VIATA , SA ITI DORESTI SA AI SANATATE SA-I MULTUMESTI LUI DUMNEZEU CA AI UN CORP DIN CARE NU LIPSESTE NIMIC, SI O MINTE CLARA OGHII SA VEZI TOATE FRUMUSETILE SI TOATE URITENIILE CARE NE INCONJOARA SA POTI SA LE EVITI . CEL MAI IMPORTANT ESTE SA ITI GASESTI PEREHEA IN VIATA SA DESCOPERI DRAGOSTEA ADEVARATA SI SINCERA
ACOLO O DATA PE AN E ZIUA RECUNOSTINTEI IN SCHIMB AICI LA NOI CRED CA E IN FIECARE ZI ZILNIC TREBUIE SA FI RECONUSCATAR PENTRU TOT CE ITI DA DUMNEZEU
SA NE SPUI DACA TREBUIE SA ITI MAI TRIMITEM POZA AIA ANTIDEPRESIE AM PASTRAT-O .CU DRAG PUPICI

Jean... said...

mami tu ai scris...te pup

Anonymous said...

Toate comentariile de pana acum,parca le-am scris eu.Foarte bine ti-au spus toti ce sa faci,se vede ca toti tin la tine si incearca sa te incurajeze.Eu iti spun ca pana sa intelegi de ce s-au intors unii,trebuie sa iti amintesti de ce ai plecat tu si sa treci peste momentele astea,usor nostalgice si sa mergi mai departe,sa ai ambitia lor de a realiza ceva pentru ca asta e varsta maturitatii si a randamentului maxim.Ia-l exemplu pe Bebe,care a stat 4 ani fara familie si fara internet.Oare ce o fi fost in sufletul lui?
Iar la faza cu Craciunul,asta nu trebuie sa te intristeze,ca pe multi altii de acolo, care au oroare de sarbatorile astea,ci din contra,este speranta suprema,bucuria cea mare,nasterea lui Isus cu tot ce inseamna el.Bradul cu luminite si Mos Craciun nu sunt decat simbolurile noptii pline de stele din noaptea nasterii si a celor trei Magi care i-au facut daruri micutului si sfantului Prunc,dar sentimentul acela pe care il simtim in inima pana la Craciun si care ii mai spunem Spiritul Craciunului este,de fapt,bucuria venirii pe pamant a Creatorului nostru si care a ramas de atunci in inimile oamenilor sub forma acestei emotii.
Deci,oriunde ai fi pe acest pamant,Isus se naste si pentru tine si trebuie sa te bucuri,pentru ca nu esti niciodata singur,decat in aparenta,El este cu tine peste tot.Fi si tu cu el ,de ziua Lui.

Jean... said...

Vio cred ca tu esti...foarte frumos ai scris...mi-e dor de tine...nici nu m-am mai dus la petrecerea aia...am fost la Bogdan si ne-am uitat la filme

Anonymous said...

jean...in sfarsit!
iti amintesti cand stateam la cafea la max si vorbeam de plecarea in america...era cel mai important lucru pentru tine atunci si erai super excitat de idee...insa au venit si vremurile cand iti este dor de toti oamenii dragi de acasa...ce sa zic nae..e un echilibru...dar pune in balanta ce ai si ce iti lipseste...chiar ma gandeam la tine zilele trecute...mergeam prin madrid si vedeam la tot pasul TAURUL...pe magneti,tricouri si carti postale...si m-a dus gandul la blugii tai imprimati cu raging bull.nu stiu daca ai simtit si tu insa pentru mine a fost intens...hahaha!
miss you bro'

Jean... said...

miss you to bro...si am o veste proasta...ma cam risc daca vin sa vizitez Romania...asa ca ia-ti viza si vin-o aici